ԲՐՆՁՈՎ ՇԻԼԱ` ՀԱՄԵՂ և ՕԳՏԱԿԱՐ


Image

 

Կարծում եմ նորություն ասած չեմ լինի, եթե նշեմ,որ երեխանրի օրգանիզմն անչափ փխրուն և անպաշտպան է:  Ծնողի խնդիրը այն պաշտպանելն ու ամրապնդելն է: Յուրաքանչյուր մանկաբույժ կհաստատի, որ այդ գործընթացում անչափ կարևոր է ճիշտ սննդակարգը: Հետևապես երեխայի սննադակարգում հստակ կանոնների հետևելը, հատկապես եթե խոսում ենք մինչև 1 տարեկան երեխաների առաջին հավելյալ սննդի մասին, պարտադիր պայման է: Խոսելով մանկական սննդակարգի մասին` չենք կարող չանդրադառնել շիլաներին:

Այսօր մասնավորապես խոսելու ենք անչափ համեղ և օգտակար` բրնձի շիլայի մասին:

Դիետոլոգները փաստում են` բրնձի շիլան ամենանուրբ շիլան է: Այն չի գրգռում աղեստամոքսային համակարգ, հակառակը` միայն հանգստացնում և կարգավորում է մարսողությունը: Այն չի պարունակում նաև գլյուտեն, հակաալերգիկ է և դիետիկ:  Բրինձը համարվում  է նաև սպիտակուցիների, ածխաջրերի և հանքանյութերի հիանալի աղբյուր: Այն պարունակում է նաև վիտամին Պե Պե, կարոտին, ֆոլիաթթու, ամինաթթու և այլն: Սակայն որպեսզի այս բոլոր օգտակար նյութերը չանհետանան շիլա պատրաստելու ընթացքում, պետք է որոշակի ցուցումների հետևել:

Սկսենք երեխայի տարիքից և շիլայի չափաբաժնից:

Մասնագետները խորհուրդ են տալիս բրնձի շիլա ներմուծել կրծքով սնուցվող երեխայի սննդակարգ սկսած 6 ասմականից` փոքր չափաբաժիններով. առաջին անգամ մեկ թեյի գդալ, հաջորդ օրը կրկնակի, որից հետո աստիճանաբար չափաբաժինը կարելի է մեծացնել:

Իսկ հիմա ժամանակն է խոսելու բրձով շիլա պատրաստելու կանոնների մասին:

Մասնագետները խորհուրդ են տալիս երեխայի համար շիլա պատրաստելու համար ընտրել կլոր տեսակի բրինձ:Գործընթացը պետք է սկսել բրինձը լվանալուց: Լվացեք այն մի քանի անգամ, մինչև կնկատեք, որ ջուրն այլևս չի պղտորվում: Ամենափոքրիկների համար բրձով շիլա պատրաստելիս, կարելի է բրինձը նախապես լավ լվանալ և չորացնել, հետո աղալ հատուկ սարքավորումներով, այնուհետև եփել եռացող ջրում: Սա կօգնի փոքրիկին ավելի հեշտությամբ կուլ տալ շիլան, իսկ արդեն մի քանի ամիս հետո կարելի է այլևս չաղալ` այդպես նաև օգնելով երեխային նախապատրաստվել ավելի կոշտ սննդատեսակների ընդունմանը:

 Անդրադառնանք շիլայի պատրաստման գործընթացին:

Նախապես եռացած ջրի մեջ լցնում ենք բրինձ, որից հետո ամուր փակում կաթսայի կափարիչը`ուշադիր լինելով, որ կաթսայի և կափարիչի արանքում ոչ մի անցք չմնա: Դիետոլոգները կոչ են անում` բրնձի շիլան պետք է եփել 12րոպե.  4 րոպե բարձր կրակի, 5 րոպե միջին ուժգնությամբ, իսկ վերջին 3 րոպեն թույլ կրակի վրա: Սակայն եփելուց հետո չպետք է միանգամից բացել կափարիչը: Փակ վիճակում այն պետք է ևս 12 րոպե մնա: Բացելուց հետո դուք միանգամից կզգաք բրնձի անմահական բույրը, որն այս ճանապարհով եփվելուց հետո ստացվում է ավելի համեղ և օգտակար:

Եթե շիլան պատրաստում եք մինչև 8-9 ամսական փորքրիկների համար, ապա կարիք չկա դրան ավելացնել աղ, շաքարավազ, կարագ, կաթ կամ որևէ այլ հավելում: Այս հավելումները նախընտրելի է օգտագործել սկսած 8 ամսականից` շատ քիչ քանակությամբ: Ժամանակի ընթացքում բրձով շիլային կարելի է ավելացնել նաև չամիչ, տարբեր տեսակի չորամրգեր, թարմ մրգեր և այլն: 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s